środa, 15 września 2010

Co lubimy czyli się bawimy.







Do zabawy zaprosiła mnie Kika...
Oto 10 opcji które lubię najbardziej:):
1. Spanie, wiem, że w łóżku marnuję kawał życia ...ale to takie przyjemne:).
2. Jedzenie, przecież to jest to:).
3. Muzyka, bez niej nic nie miałoby sensu, nie było by nic- nie byłoby mnie:).
4. Podróże- doceniam wyjazdy, nawet jeśli są 3km od miejsca w którym aktualnie mieszkam. To coś co uczy i inspiruje do dalszego działania.
5. Fotografia- uwielbiam oglądać zdjęcia- wszystkie tematy świata. Robić też lubię ale póki co oglądanie sprawia mi większą przyjemność.
6. Lubię gotować lubemu, lubię kiedy mówi "Jeszcze trochę, a nie wstanę z krzesła":).
7. Wygląd- nie jestem osobą zakochaną w sobie i siedzącą non stop przed lustrem, ale lubię zmieniać fryzurę, zakładać coś 'innego".
8. Kocham zwierzątka, moje, czyjeś, niczyje. Moja Amelka, moja Saba, Morek Janka, nasza była Bazurka. Jak ich nie kochać:).
9. Koncerty- być przed sceną, czuć i patrzeć na emocje ludzi, którzy przyszli zobaczyć swój zespół.
10. Wspomnienia- przypominać sobie czasy, kiedy moja siostra była małym denerwującym bobkiem, mama, tata..Lubię wspominać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz