poniedziałek, 13 września 2010

Tarrrrrrrrrta wytarrrrrrrrrrrrta.

Dawno nic nie pisałam, a to dlatego , że dzielnie broniłam tytułu licencjata. Najpierw oczywiście musiałam się troszkę "poszarpać" z pisaniem pracy ale wyszło bardzo dobrze i problem mam już z głowy.
Oczywiście nie zapomniałam o gotowaniu w tym czasie, więc wszystkie obiadki (i nie tylko) upamiętniłam kilkoma zdjęciami.
Najpierw tarta z warzywami. Miały być pierogi, ale podczas lepienia ciasta wyszło to co wyszło czyli pyszny pieczony placek:).

TARTA Z WARZYWAMI:
Ciasto:
- 1 jajo
- mąka(1,5 szklanki)
- mleko lub woda (na oko)
- szczypta soli

Farsz:
- ugotowana szklanka soczewicy
- pomidory z puszki
- podsmażona cebulka
- fasolka szparagowa pokrojona 2cm kawałki
- 1 ząbek czosnku
- ser żółty (tyle, żeby przykryć całość)

Przygotowujemy ciasto łącząc składniki. Wykładamy je na blasze wysmarowanej olejem. Ugotowaną soczewicę, pomidory z puszki i usmażoną cebulkę łączymy razem, następnie rozprowadzając na cieście. Układamy na wierzchu fasolkę szparagową, starty czosnek i ser żółty. Pieczemy ok. 25 minut.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz