środa, 30 marca 2011

Leniwa wiosna i moje wymysły.

Nastał dziwny czas, ponieważ nie chce mi się jeść.
Jem śniadanie i później jak mam coś w siebie wcisnąć to przechodzę ciężkie katorgi. Może to od tego wiosennego przesilenia, nigdy tak nie miałam. Ja po prostu kocham jeść. Trochę stresów się też nazbierało, to może dlatego.
W sobotę 2 kwietnia 2011 gram z moim zespołem koncert w Łodzi w klubie Stereo Krogs. Towarzyszyć nam będzie zespół Coffee Radio. Jeśli ktoś będzie miał blisko, serdecznie zapraszam.


W domu było trochę jedzenia i nie miałam konkretnego pomysłu na obiad.
Oto co wymyśliłam...

KOTLETY SOJOWE Z DODATKAMI:

- opakowanie kotletów sojowych
- torebka kaszy gryczanej
- kilka różyczek brokułów
- papryka
- cieciorka (ja użyłam tej z puszki)
- koncentrat pomidorowy
- ser mozzarella(miałam jakąś resztkę)
- przyprawy wszystkie jakie macie
- oliwa lub olej
Brokuł lekko podgotowujemy, kotlety przyrządzamy zgodnie z przepisem na opakowaniu. Kaszę tak samo. Po kolei na patelni podsmażamy paprykę na oliwie,dodajemy przygotowane kotlety(lekko obsmażamy z obu stron),ugotowane brokuły,kaszę gryczaną i cieciorkę. To wszystko trzymamy pod przykryciem mieszając co chwilę. Następnie dodajemy 2-3 łyżeczki koncentratu, podlewamy odrobiną wody i czekamy, aż zrobi się z tego sos. Dodajemy ser oraz przyprawy. Papka nie wygląda zbyt smakowicie ale smakuje rewelacyjnie.

Na koniec Bożenka: większa i grzeczniejsza:).

1 komentarz: