sobota, 30 kwietnia 2011

Podpatrzona sałatka.

Przeglądając blogi, znalazłam u Vege Kiki sałatkę z brokułem, fetą i migdałami.
Jadłam taką w pizzerii Presto w Łodzi. Moja wersja jest zmodyfikowana, ponieważ nie miałam migdałów.

Przepis:
- 1 brokuł
- 3 jajka ugotowane na twardo
- 1 łyżka jogurtu naturalnego
- 2 ząbki czosnku
- 2 łyżki majonezu
- pół sera feta (albo cały)
- sól, pieprz, przyprawa do sosu tzatziki

Brokuł lekko podgotowujemy, rozdzielamy różyczki. Jajka i fetę kroimy w kostkę. Dodajemy brokuły i polewamy sosem (jogurt mieszamy z majonezem, wyciskamy czosnek i dodajemy przyprawy). Wydaje mi się, że gdy dodamy pokrojone pomidory i np. pestki słonecznika, też będzie pycha:).

4 komentarze:

  1. Uwielbiam brokuły i mogłabym je jeść wszędzie i zawsze:) Ostatnio też robiłam sałatkę z nimi, ale dodałam do niej ogórki kiszone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię bardzo tę sałatkę. robiłam nawet wczoraj dla gości;) jak nie mam migdałów zastępuje je słonecznikiem

    OdpowiedzUsuń
  3. ser feta i brokuły - niebo w gębie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha! Ciesze się, że mogłam się trochę przydać ;)
    Ja wypróbowałam ostatnio jeszcze jedną pyszną wersję tej sałatki brokułowej: brokuły + sos winegret (z miodem!) + feta + podprażone i pokruszone orzechy włoskie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń