środa, 22 sierpnia 2012

facebook

Coś dziwnego zrobiłam, że mój blog przestał się łączyć z facebookiem. No i nie mam tego połączenia od jakiegoś czasu.

Czasami częściej dodaję jakiś post tam niż tutaj, więc jeśli macie ochotę mnie trochę pośledzić to jestem na facebooku właśnie TU.

Dziś mamy spotkanie dotyczące niedzielnego wege śniadania.
Mam nadzieję, że frekwencja, pogoda oraz dobre humory nam dopiszą i wszyscy się będziemy dobrze bawić.


A to ryjek mojej kwiczącej Bożenki. Też ma swój facebookowy FANPAGE:


A to zdjęcie bardzo mnie zainspirowało do tego, żeby z czasem zmienić mieszkanie na większe i urozmaicić swój zwierzyniec, np. o kotka ;). Jakbym tylko mogła, przygarnęłabym wszystkie zwierzęta świata.


1 komentarz:

  1. Nie mogę się napatrzeć na Bożenkę :) Jest cudowna. I już ją polubiłam... na Facebooku!

    OdpowiedzUsuń