piątek, 17 sierpnia 2012

Indian cooking

Koftę indyjską pierwszy raz jadłam w Warszawie w Vege Mieście. Była pyszna.
Zastanawiałam co to jest, jak to się robi itp. Ostatnio miałam kapuchę i znalazłam przepis na blogu To Co Ty Właściwie Jesz.

Zachwyciłam się i już teraz wiem, że to pyszne, tanie i całkiem szybkie jedzenie będzie gościło na moim stole częściej.



Kolejną rzeczą, którą zrobiłam jest babka z dyni i pomidorów. Mam tego wszystkiego tak dużo, że nie wyrabiamy z przejedzeniem. Dziś będę pewnie robiła przeciery pomidorowe albo paprykarz taki jak robiła moja mama (ryż, pomidory, papryka, marchew i cebula).

Dynię obieramy ze skóry, trzemy tak jak na placki ziemniaczane, to samo z pomidorem. Przyprawiamy i zapiekamy w formie. Dodajemy 3-4 łyżki mąki. Ja użyłam tej tutaj na zdjęciu. Uwielbiam ją i polecam każdej babie w kuchni.


A tu jest pyszna tarta ziemniaczano- szpinakowa, którą przygotowała mi Kasia VEGANICA. Książka, która leży obok jest moją nową biblią.
Tzn nie jest moja, należy do Anetki, która kupiła ją z myślą o mnie. Będziemy wspólnie gotować żarełko i"brejkać wszytkie rule" jak mawia młodzież :).


Kuchnia Kriszny Organizator: Aniko

2 komentarze:

  1. Ależ pyszności :))
    Oj mąka z ciecierzycy na zdjęciu moja ulubiona :)Kocham ją ale niestety mi się skończyła a kaski brak :)

    Pozdrawiam cieplutko !
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyno! Twoje komentarze zawsze są takie ciepłe. Ja miałam dobrą zagraniczną "metę" na tą mąkę ale wszystko się kończy i będę musiała też płacić "normalną"cenę. Ale co zrobić, jak dzięki niej wszystko jest takie wyraziste.

      Usuń