środa, 22 sierpnia 2012

Sklep vegevege.pl i moje zakupy

Dzisiaj odebrałam swoje pierwsze zakupy ze sklepu VEGEVEGE.

Kupiłam bitą śmietanę sojową, krem do ciast, moje pierwsze w życiu tahini (pasta sezamowa). Kilogram cukru brązowego z melasą, majonez roślinny, agar, ser topiony (oczywiście wegański), spirulinę (algi morskie) i pasztecik gryczany.
Chyba o niczym nie zapomniałam. Moje zakupy widoczne na zdjęciu.


Polecam sklep, gdyż obsługa jest bardzo miła, zakupy przez internet poszły sprawnie i ceny są jak najbardziej akurat.

Po lewej stronie na kanapce pasta ze słonecznika, oliwy, przypraw i koncentratu pomidorowego, przepis zaczerpnięty z puszka.pl . Po prawej stronie na kanapce wegański ser z pomidorem:


No i logo, gdybyście chcieli zajrzeć.

10 komentarzy:

  1. Łał, co za zakupy :D Daj znać, jak smakuje ta bita śmietana.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że teraz są takie vege rzeczy :) co za ułatwienie życia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://vegevege.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio kupiłam tam kilka fajnych rzeczy :) Będę tam często zaglądać, bo większość produktów jest naprawdę pyszna! Chociaż sera Velcano jeszcze nie próbowałam. Smaczny jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponoć nie należy do tych najsmaczniejszych aczkolwiek smakuje mi bardzo:). Mówią, że są lepsze tam. Widziałam też Twoje zakupy i od razu podrzuciłam link do Twojego bloga na fejsa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Ja ciągle czekam aż skończę Sheese,m to zabiorę się za Velcano!

      Usuń
  6. Daj prosze znac czy ten ser topiony - chodzi oten w plasterkach za ok 16 zlotych tak ? czy jest faktycznie dobry ? bo cchce kiedys kupic tylko nie wiem czy sie oplaca :P:P:P Bede bardzo wdzięczna za krotka recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam tego sera w plasterkach. Muszę koniecznie spróbować. Czytalam natomiast , że ten ser jest pyszny http://www.evergreen.pl/veganline-oliwkami-p-2034.html ale czy to prawda, też nie wiem. Muszę sprawdzić :).

      Usuń
    2. ser veganline tez bedzie niedlugo w vegevege :)

      Usuń
  7. sery Veganline już dostępne w VegeVege.pl :)

    OdpowiedzUsuń