piątek, 21 września 2012

Pieczone ziemniaczki.

Kiedy mam tylko chwilę przerwy w pracy, wymyślam co zrobię na obiad.
I tak oto kilka dni temu wiedziałam, że mam w domu ziemniaki, dużo czosnku i krzaczek rozmarynu, na który nigdy nie mam pomysłu.

Ziemniaki obieramy, kroimy w łódeczki i gotujemy osolone ok. 10 minut. Odcedzamy porządnie i odstawiamy. W tym czasie nagrzewamy piekarnik, a na blachę wyciskamy 4 ząbki czosnku, pół cytryny
oraz ok. 3 łyżek świeżego rozmarynu. I lejemy oliwę, tak na oko. Wrzucamy ziemniaki i mieszamy wszystko w blaszce porządnie. Pieczemy ok. 40 minut aż nam się pięknie zarumienią.



Chciałam Was zaprosić na festiwal w Warszawie zwany Soho Mówi Hawk, na którym
Wegemaluch.pl i Veganica Vegan coffee & eat (my) będziemy prowadzić warsztaty lepienia pierogów.

Szczegółowe info jest TUTAJ

Pamiętajcie:
23.09.2012- Soho Factory przy ulicy Mińskiej 25, hala nr 50. Jesteśmy tam w godzinach 12.00-16.00!


A na zimne dni, najlepsza zupa na świecie, czyli warzywny krupnik:


5 komentarzy:

  1. Kto mógłby nie lubić pieczonych ziemniaków i zupy warzywnej :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie wszyscy lubią zupę warzywną, niektórzy lubią ale jak się z niej zrobi np. krem. Ja jestem nałogowym wpierniczaczem krupniku. A ziemniaki, jak ziemniaki. Chyba nie znam nikogo kto by ich nie lubił ;).

      Usuń
  2. Uwielbiam jarzynowe zupki! Zrobiło się chłodno i teraz ciągle eksperymentuje z jakimś nowym smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki zestaw idealny do przygotowania w ogrodzie w cieplejszy dzień :) ziemniaczki w kociołku żeliwnym
    http://www.meble-ogrodowe-sklep.pl/kociolek-zeliwny-farmcook-p-744.html
    a zupka w węgierskim
    http://www.meble-ogrodowe-sklep.pl/kociolek-wegierski-farmcook-inox-trojnogu-p-1071.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Zapraszam zapraszam do udziału w organizowanej przeze mnie na vegespot.pl akcji kulinarnej "Kiełkuj kiełka!".
    Gromadzimy tam wegańskie przepisy na surówki, sałatki, koktajle, przystawki, obiady i śniadania oraz inne pomysły z wykorzystaniem kiełków. Udokumentowane zdjęciami wskazówki dotyczące hodowli, również są mile widziane.
    Kiełkuj kiełka i baw się dobrze!

    http://vegespot.pl/akcje/15/kielkuj-kielka/

    OdpowiedzUsuń