piątek, 16 listopada 2012

Krokiety z bigosem.

Mam nadzieję, że już wracam do zdrowia, bo przez przeziębienie nie dość, że mam lenia, to i siły nie mam nawet na gotowanie.

Jakiś czas temu zrobiłam bigos, który zapakowałam w słoik. Zrobiłam z nim krokiety, których nie obtaczałam w bułce tartej. Ostatnio przybrałam na wadzę, więc będę się wyzbywać niepotrzebnych obróbek tłuszczowych :).


Bigos z krokietów:

- pół dużej kapusty
- duża marchew
- cebula
- 2 kostki warzywne
- woda, liść laurowy, ziele angielskie
- łyżeczka koncentratu pomidorowego

Cebulę drobno siekamy i podsmażamy na oliwie.
W garnuszku wody gotujemy poszatkowaną kapustę, razem z pokrojona marchewką, liściem laurowym, zielem angielskim i kostkami warzywnymi. Dorzucamy cebulę.
Mieszamy, dodajemy koncentrat. Czekamy aż woda wyparuje i zostanie nam mięciutki i pachnący bigos.

Podałam krokiety z surówką z marchwi i chrzanu. Trzemy marchew, solimy, dodajemy łyżkę chrzanu i 3-4 łyżki oliwy.



Miłego weekendu!


4 komentarze:

  1. ciekawy przepis..to cos dla mnie..tez przydałoby sie co nie co pozbyc ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawe. Nigdy nie jadłam bigosu w takiej kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bigos w krokietach jest mega ^^

    OdpowiedzUsuń