sobota, 3 listopada 2012

Sobotnie śniadanie.

Kilka dni temu na fejsbukowym fanpejdżu obiecałam Wam adresy sklepów z Pragi, w których się obkupiłam. Zabrakło mi dwóch sklepów, w tym jednego na dworcu pociągowym. Nie pamiętam i nie mogę nigdzie znaleźć danych na ich temat.

"Zdravezeti" ul. Soukenicka 21- poza zakupami, można zjeść coś na miejscu

"Country life" ul. Jungmanova 1 - tutaj podobało mi się najbardziej, było przyjemnie,a na górze sklepu można była przestrzeń przeznaczona na konsumpcję

"bioobchod.cz" ul. Belehradska 71 - w tym sklepie wybór był największy, ceny porównywalne do wszystkich innych, aczkolwiek najtańsze topione wege serki były w Tesco :), tutaj kupiłam ser Vegaline 400g za ok. 14zł (TYLE WYGRAĆ!)

Moje poranne pyszności, czyli tosty.


Przyrządzone z w/w sera, wędzonego tofu z największego Rossmanna w Łodzi (i ponoć tylko tutaj jest ta naprawdę wielka półka ze wszystkimi bio jedzonkami), oraz czeskie salami i ogórki kiszone. Sojoneza musi być. To jest pyszne.


W następną sobotę 10 listopada 2012, o godzinie 12.00 w klubokawiarni LA PIES
w Łodzi, odbędzie się spotkanie pt. "Prawa zwierząt po ludzku" - Antyfutro.pl oraz chów przemysłowy! Przybądźcie licznie.



5 komentarzy:

  1. Pyszne tosty :) Chyba znalazłam sposób na tofu, bo takie zwykłe, naturalne, na surowo, wcale mi nie smakowało. Słyszałam, że właśnie to wędzone dopiero smakuje dobrze. Co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wędzone i tylko wędzone. Jak naturalne wrzucam w zalewę z przyprawami to nadal nie jest to samo. Ale może jak się robi samemu, to lepsze wychodzi. Trzeba spróbować. Szczególnie polecam to z Rossmana jeśli gdzieś znajdziesz, bo jest tak meeeega uwędzone. No i do tostów super.
      A naturalne to do pierogów ruskich zamiast sera ponoć genialnie się nadaje!

      Usuń
    2. Ja tam zwykłe tofu lubię. Mój Mąż robi kanapki z tofu w takim super sosie i to jest dopiero coś!

      Usuń
    3. A jakie tofu kupujecie? Może ja trafiam na takie "kapciowate";). Proszę przepis na mężowy sos! :P

      Usuń
  2. Super, bardzo mi sie podoba ten przepis. Na pewno wyprubuje go w domu! Zapraszam do mnie na blog o ekologicznym i vege stylu życia:) http://bycwiernymnaturze.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń