piątek, 4 stycznia 2013

Internetowe inspiracje.

Nowy rok przyniósł nam póki co wiele smutków i refleksji.
Wiele myśląc przez ostatnie kilka dni postanowiłam się za siebie wziąć, przestać jęczeć, że nic mi się nie chce i po prostu zacząć ćwiczyć i jeść jeszcze zdrowiej.
Niestety raz zdarzył mi się obiad prosto z zamrażarki, ale to był naprawdę ciężki dzień i na nic innego nie było niestety czasu.
Może i Was zainspiruje do polepszenia jakości swojego życia.
To moje ulubione obrazki, znalezione w sieci.
Tylko trzy ostatnie zdjęcia są mojego autorstwa.











Warzywa na patelnię w indyjskich przyprawach:

Muffinki czekoladowo jabłkowe:

Kotlety z grochu w sosie pomidorowym:

2 komentarze:

  1. Przepiękne i inspirujące zdjęcia a jedzonko wygląda pysznie:D
    Nie daj się zwariować na punkcie postanowień, powoli dąż do celu, a małe odstępstwo nie jest grzechem (naprawdę;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet nie tyle co noworoczne postanowienia, ponieważ w tym roku takich nie było. To chęć zmiany na lepsze, podparta pierwszy raz czyimiś błędami. Po prostu wystraszyłam się ryzyka zawału itp. Ale będę powoli dążyła, z niewielkimi odstępami- wiadomo ;).

      Usuń