poniedziałek, 28 stycznia 2013

Penne z warzywami.

Pierwsze "poważne" gotowanie w nowej kuchni.

Byłam dziś w Lidlu i kupiłam mnóstwo warzyw, bo same promocje były i trafiłam na tydzień azjatycki. Mleczko kokosowe za 4,44zł i różne inne takie ciekawe produkty.

A na obiad zrobiłam makaron penne z warzywami.


Przepis:

- makaron penne
- duża czerwona cebula
- 1 mała cukinia
- łodyga selera naciowego
- pół szklanki słonecznika
- 2 ząbki czosnku
- krojone pomidory z puszki
- 2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
- oliwa, sól, garam masala

Cebulę szatkujemy i podsmażamy z oliwą, solą i garam masalą. Kiedy się odrobinę podsmaży dorzucamy pokrojoną cukinię i seler. Mieszamy i podduszamy chwilę. Następnie dodajemy pomidory z puszki, koncentrat i słonecznik. Mieszamy, dusimy chwilę na ogniu i już :).

A teraz idę przywitać nowych sąsiadów babeczkami





3 komentarze:

  1. wieki nie jadłam takiego makaronu.. ale teraz sobie przypomniałam i juz poprawiam listę zakupów na jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę odwiedzić Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Ziaja jest genialna i przede wszystkim super szybko się wchłania :)Paszteciki na razie leżą spokojnie w lodówce, bo upiekłam pasztet z zielonej soczewicy i pieczarek :P

    OdpowiedzUsuń