niedziela, 25 sierpnia 2013

Placek ze śliwkami i Eko Targ w Łodzi.

Na facebooku ruszyłyśmy z fanpagem MAJNE SZWAJNE, czyli wegańskiego kateringu w Łodzi. Co tydzień będzie można nas spotkać na Eko Targu, który odbywa się na Off Piotrkowskiej
Pierwsze koty za płoty. Wczoraj miały premierę nasze pasty kanapkowe, które można było kupić na w/w targu. Najlepiej smakowała zielona pasta z liści rzodkiewki. Obiecuję, że za tydzień będzie jej najwięcej. Był też hummus z pomidorami, z tahiną, pasta fasolowa z podsmażaną cebulką i wędzoną papryką, a także moja najukochańsza pasta słonecznikowa. Miałyśmy także kilka słoiczków wegańskiego paprykarzu. 




Nasza pasta w pudełeczku.

Off Piotrkowska
Dziś upiekłam placek ze śliwkami, bo w sumie to staram się ostatnio nie jadać słodkości- ale tak przy niedzieli, to nawet wypada :).

Przepis:
- 200 g margaryny Alsan
- niecała szklanka cukru
- 2 szklanki mąki
- troszkę mniej niż pół szklanki mleka roślinnego lub wody
- 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia

Margarynę rozgrzewamy w rondelku z cukrem. Po ostudzeniu dodajemy do mąki i reszty składników. Mieszamy mikserem, wykładamy na blaszkę i układamy śliwki. Ciasto ma być zwarte, ale nie takie jak na pizzę tylko takie biszkoptowe, gęste (mam nadzieję, że jakoś to zrozumiecie :P). 
Pieczemy 25-30 minut.






2 komentarze:

  1. Super, mam nadzieję, że uda mi się zawitać niedługo na targ ;)

    OdpowiedzUsuń