piątek, 6 grudnia 2013

Wymarzona kuchnia.

Od kiedy zamieszkaliśmy w nowym mieszkaniu, cały czas wizualizuję sobie swoją kuchnię. Jestem z tych, którym podobają się wszystkie style i z każdego mogłabym czerpać po troszku. Lubię paski, kropki, kratki i kwiatki, więc szukałam takich inspiracji ze wszystkim tym, o czym napisałam. Mam też słaboć do staroci i po prostu jestem zbieraczką. Chciałabym połączyć nowoczesną praktyczność i stare dodatki. To obrazki, które mnie jakoś zainspirowały do urządzenia mojej graciarni. Jak ją skończę, to Wam pewnie pokażę.
W naszej kuchni króluje biel, czerń, brąz, szarość i czerwień.






PS Zdjęcia to zbieractwo internetowe, nie są mojego autorstwa, o nie ;).

4 komentarze:

  1. Ja też szukam inspiracji na swoją kuchnie, różne mi się podobają, dzisiaj mi się ta spodobała :-) Chciałabym mieć wyspę :-)
    http://czterykaty.pl/czterykaty/51,97464,14993035.html?i=0

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się również marzyła wyspa, i chociaż kuchnia nie jest mała, nie będę mogła się w niej wtedy poruszać. Moja ciocia ma wyspę w kuchni w bloku, robiła wszystko pod wymiar i jest bardzo ciekawie. Ja się troszkę boję jednak ;).

      Usuń
  2. Jeśli zdjęcia to zbieractwo internetowe to powinnaś zgodnie z Polskim prawem najpierw zapytać ich autora o zgodę na ich umieszczenie, a następnie go podpisać i podać widoczny link do źródła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie są z polskich stron, są z różnych magazynów i mam je długo na komputerze. Czy za każdym razem jeśli pobieram coś dla inspiracji, muszę pytać o zgodę? Tu udostępniłam te i podkreśliłam, że są inspiracją z internetu i nie są moje, więc nie powinni mnie za to wsadzić do więzienia. :)

      Usuń