niedziela, 2 marca 2014

Obiadki Czapkowe #4

Po piątkowym obiadku, dopiero dziś robię relację. Kolejne obiady wracają na tor sobotni, a z czasem myślę jeszcze o środzie. Co Wy na to?
Tym razem moi goście to głównie kociarze ;). Tematy od rana dotyczyły kotów, no i co grupa, to w sumie była gadka o kotach :). Oczywiście byli i tacy, którzy posiadają inne zwierzęta, lub wcale ich nie posiadają, ale zapamiętałam ten piątek jako "kotowy". :)

Jedliśmy wegeburgera z kaszy jaglanej, soczewicy, ziaren słonecznika i sezamu, oraz mnóstwa przypraw, urozmaicone warzywami i sosami. Wszystko podane z frytkami domowej roboty i surówką z kapusty pekińskiej i dyni, w sosie czosnkowym.

Dziękuję mojej kochanej siostrzyczce, za to, że mi pomogła w ten dzień robotny.  Co tydzień wspiera mnie teściowa, której również dziękuję najbardziej na świecie! 
Niestety nie zrobiłam zdjęcia ostatniej ekipie, która przybyła, a miałam zlot dawnych znajomych z akademika i nowych znajomych, których poznałam dzięki właśnie obiadkom :).
Zapraszam na sobotę, ale szybko piszcie, bo miejsc mało! Wystarczy napisać na facebooku. 
Do zobaczenia!!! 


8 komentarzy:

  1. Agata w koszulce Animal Rights Hools <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest! :), miała ze sobą też torbę antyfutro.pl z którą i ja się nie rozstaję :)

      Usuń
    2. miałam też tematyczne skarpetki - z frytkami i burgerem (jak już tak analizujemy moje wyposażenie :D)

      Usuń
    3. fakt, zapomniałam dodać :), skarpety wymiotły wszystko <3

      Usuń
  2. Ale fajny pomysł z tymi obiadkami! Szkoda że tak daleko mieszkam, bo bym się wprosiła.... Pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz kiedyś w pobliżu to zapraszam ! :)

      Usuń
  3. Możesz brać to za pewniak, że nadejdzie ten moment, że się wproszę i żadna odległość nie będzie mi straszna! :D Jaką mam chęć na wegeburgera :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guniu, wbijaj kiedy tylko Ci się uda! :D Zapraszam z całego serca!

      Usuń