wtorek, 13 maja 2014

15 minut i gotowe.

Czasami przychodzą takie dni, kiedy czuję się leniem. Leniem najgorszym z najgorszych, bo na co dzień jestem leniwa, więc jak jeszcze złapię ten stan, to wyobraźcie sobie, że mogę nie wychodzić z łóżka cały dzień, jeśli tylko mam wolne. Razem z leniem przyszło jakieś takie wypalenie, którego właśnie się pozbyłam, ale naprawdę trzymało mnie tydzień. Nie chciało mi się nic, gotować, sprzątać, wychodzić z domu. Ale już. Wróciłam. Już wszystko w normie, to tylko babskość :).


Potrawa w 15 minut:
- 1 duża czerwona cebula
- ząbek czosnku
- puszka białej fasoli
- 1 cukinia
- 3 łyżki ajwaru
- 2 łyżki białego sezamu
- pieprz ziołowy, sól, papryka wędzona

Cebulę szatkujemy i wrzucamy na patelnie z oliwą. Dodajemy pokrojoną w plastry cukinię i zasypujemy przyprawami, tak "na oko". Przykrywamy pokrywą i czekamy, aż się poddusi. Następnie dodajemy wypłukaną fasolkę z puszki, 3 łyżki ajwaru, mieszamy i znów przykrywamy. Kiedy wszystko się poddusi, posypujemy sezamem i wcinamy. Można podawać ze wszystkim- ziemniaki, ryż, kasze- do wyboru do koloru. 

Szybko i smacznie!

2 komentarze:

  1. szybko i smacznie, takie pomysły to ja lubię - w tygodniu szczególnie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to aby na pewno na zdjęciu cukinia, a nie bakłażan ? I gdzie można kupić paprykę wędzoną ?

    OdpowiedzUsuń